Продавець AKS-GROUP інтернет-магазин автотоварів розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1783 відгуків
AKS-GROUP Інтернет-магазин автозапчастин і автоаксесуарів

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова Пошта

    Відправки Новою поштою здійснюються з понеділка до п'ятниці включно. Транспортування посилки здійснюється за тарифами компанії-перевізника за рахунок замовника. Нова пошта пропонує наступні варіанти доставки: - адресна доставка до дверей по Україні за адресою покупця - доставка у відділення - доставка до пошти

  • Укрпошта

    Відправки Укрпоштою здійснюються кожен день з понеділка по п`ятницю включно. Укрпошта пропонує декілька варіантів відправок: - адресна доставка - доставка у відділення Укрпошти за завичайним тарифом - доставка у відділення Укрпошти за тарифом "Експрес".

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Післяплата
  • Оплата на рахунок
  • На рахунок UA983052990000026006045520821

    Найменування отримувача: ФОП Погорєлова Ольга Сергіївна ЄДРПОУ: 3816907848 Рахунок отримувача у форматі відповідно до стандарту IBAN: UA983052990000026006045520821 Назва банку: АТ КБ «ПриватБанк» Призначення: оплата за товар

  • Картка ПриватБанку

    Перерахування оплати за товар на картку ПриватБанку - швидкі, безпечний та економічно вигідний спосіб розрахунків. Карта ПриватБанку 4246001009931910 ФОП Погорєлова Ольга Сергіївна Призначення: оплата за товар

Гарантія:

Інтернет-магазин несе відповідальність за виконання гарантійних зобов'язань. При виникненні гарантійних випадків просимо надсилати Заяви у наш магазин за адресою avto7zapchast@ukr.net
Розгляд заяв щодо гарантійних випадків на автозапчастини відбувається за наявності документу про встановлення запчастини на СТО, що має дозвіл на свою діяльність, та висновку СТО про наявність недоліку (акт рекламації).

Шановні клієнти!

Просимо Вас оглядати відправлення при отриманні у відділенні компанії-перевізника. Якщо у Вас є претензії з приводу якості транспортування товару, Ви маєте скласти у відділенні акт, у якому будуть зафіксовані Ваші претензії. Цей акт складається під час оглядання товару у відділенні. Лише у такому разі компанія-перевізник розглядає претензії щодо якості транспортування придбаного вами товару. При виникненні спірних питань, прохання телефонувати на номер гарячої лінії компанії перевізника.

Важливо також знати, що одержувач має право безкоштовно замовити у компанії перевізника послугу контрольного зважування, щоб перевірити, чи відповідає дійсності вказана перевізником вага товару.

Шановні клієнти, шануйте себе і будьте пильними!
 

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner