Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова Пошта
Доставка Новою поштою здійснюється за тарифами та умовами компанії-перевізника. Нова пошта пропонує декілька опції доставки: - кур`єрська адресна доставка до дверей по Україні за адресою покупця - доставка у відділення - доставка у поштамат Замовлення Новою поштою відправляємо післяплатою або з оплатою на картку чи рахунок. Продавець залишає за собою право в деяких випадках просити вносити мінімальну передоплату, наприклад, коли посилка габаритна (більше 10 кг). Вартість доставки згідно тарифів Нової пошти від 80 грн залежно від ваги і габаритів вантажу. При виборі післяплати Ви доплачуєте 20грн+2% від вартості замовлення за повернення грошових коштів нам. Термін доставки від 1 до 3 робочих днів. Посилки Новою Поштою відправляються кожен день, крім суботи та неділі. Для відправлення посилки день у день, замовлення бажано оформити до 14.00 Номери декларацій надсилаються смс-повідомленням або, за наявності, - на месенджер (Вайбер, Телеграм, Вацап).
- Укрпошта
Доставка Укрпоштою здійснюється за тарифами та умовами компанії-перевізника. Укрпошта пропонує декілька опції доставки: - кур`єрська адресна доставка до дверей по Україні за адресою покупця - доставка у відділення за звичайним тарифом - доставка у відділення за тарифом Експрес При виборі Укрпошти передбачена тільки ПОВНА ПЕРЕДОПЛАТА товару! Звертаємо увагу, що на посилки, довші за 70 см, діють високі тарифи, тому пересилання таких посилок Укрпоштою виходить значно дорожче, ніж Новою поштою. Термін доставки від 3 до 7 робочих днів. Посилки Укрпоштою відправляються кожен день, крім суботи та неділі. Для відправлення посилки день у день, оплата за замовлення має надійти нам на рахунок до 14.00 Номери декларацій надсилаються смс-повідомленням або, за наявності, - на месенджер (Вайбер, Телеграм, Вацап).
Способи оплати
- Пром-оплата
- Післяплата
- Оплата на рахунок
Розрахунковий рахунок: UA983052990000026006045520821 ФОП Погорєлова Ольга Сергіївна ЄДРПОУ: 3816907848 Призначення: оплата за товар
- Картка ПриватБанку 4246001009931910 ФОП Погорєлова Ольга Сергіївна
Перерахування оплати за товар на картку ПриватБанку - швидкі, безпечний та економічно вигідний спосіб розрахунків. Карта ПриватБанку 4246001009931910 ФОП Погорєлова Ольга Сергіївна Призначення: оплата за товар
Гарантія:
• Гарантійний термін становить 3-12 місяців з моменту придбання товару (в залежності від товару).
• Гарантія покриває виробничі дефекти.
• Гарантія розповсюджується на вироби, що використовуються у відповідності до їх технічних характеристик та правил експлуатації.
• Гарантія не поширюється на пошкодження, спричинені недбалістю, неправильним використанням або аварійними ситуаціями.
• Гарантія не поширюється на виріб у разі виявлення факту втручання осіб, що не мають офіційного дозволу на таке втручання.
• Огляд та ремонт товару по гарантії відбувається у терміни, встановлені в законодавстві.
• Розгляд заяв щодо гарантійних випадків на автозапчастини відбувається за наявності документу про встановлення запчастини на СТО, що має дозвіл на свою діяльність, та висновку СТО про наявність недоліку (акт рекламації).
• На повернення при виникненні гарантійного випадку приймаються товари в повній комплектації (у т. ч. в оригінальній упаковці)
• Надсилання товару на гарантійне обслуговування здійснюється службою доставки «Нова Пошта». Для відправки необхідно запакувати товар у додаткову транспортну упаковку. Пакування здійснюється за рахунок відправника.
• Пересилання товару на гарантійний ремонт здійснюється за рахунок покупця. У разі, якщо з моменту покупки товару не пройшло 14 днів та був встановлений виробничий дефект інтернет магазин оплатить зворотню доставку товару на обмін.
• Кошти за товар повертаються тільки в тому разі, якщо його неможливо відремонтувати або поміняти на аналогічний новий.
Якщо виникла необхідність у гарантійному обслуговуванні, будь ласка, зверніться письмово на електронну пошту магазину aksgroup2009@ukr.net
У зверненні просимо вказати наступні дані:
- прізвище, ім`я, по-батькові;
- номер телефону, вказаний в замовленні;
- номер замовлення (за наявності);
- дата придбання товару;
- найменування товару;
- опис несправності.
Ми надамо Вам детальні інструкції щодо процесу повернення або обміну товару. Зробимо все можливе, щоб вирішити питання якомога швидше і ефективніше.
Оформлюючи замовлення в нашому магазині через кошик чи в телефонному режимі, покупець тим самим за замовчуванням підтверджує, що він ознайомлений та погоджується на перераховані вище умови гарантії та повернення.
З повагою, інтернет магазин AKS-GROUP
Шановні клієнти!
Просимо Вас оглядати відправлення при отриманні у відділенні компанії-перевізника. Якщо у Вас є претензії з приводу якості транспортування товару, Ви маєте скласти у відділенні акт, у якому будуть зафіксовані Ваші претензії. Цей акт складається під час оглядання товару у відділенні. Лише у такому разі компанія-перевізник розглядає претензії щодо якості транспортування придбаного вами товару. При виникненні спірних питань, прохання телефонувати на номер гарячої лінії компанії перевізника.
Важливо також знати, що одержувач має право безкоштовно замовити у компанії перевізника послугу контрольного зважування, щоб перевірити, чи відповідає дійсності вказана перевізником вага товару.
Шановні клієнти, шануйте себе і будьте пильними!