Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Ми прагнемо забезпечити високу якість обслуговування і задоволення від покупок у нашому інтернет-магазині. Тому просимо огляд товару проводити у відділенні компанії. Отримуючи замовлення, покупець тим самим підтверджує, що придбаний товар відповідає замовленню і претензій по цілісності, комплектації та товарному вигляду немає. Якщо ж виникла потреба повернути придбаний товар, Ви можете це зробити протягом 14 днів. Умови повернення та обміну: • Відправка товару на повернення та здійснюється службою доставки «Нова Пошта». Повернення товару здійснюється коштом Покупця або через безкоштовну послугу Нової пошти "Легке повернення". • Повернути чи обміняти товар можна, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, упаковка, пломби, ярлики, комплектація (в тому числі захисні плівки на деталях товару), а також розрахунковий документ, виданий Покупцю за оплату товару. • Товари з виробничим дефектом можна повернути чи обміняти протягом 14 днів з моменту отримання замовлення. У разі підтвердження наявності виробничого браку, магазин оплатить зворотню доставку товару на обмін. • Для відправки товар потрібно запакувати в додаткову транспортну упаковку для збереження товарного вигляду заводської упаковки. Не допускається нанесення на фірмову упаковку товару надписів, скотчу та інших липких матеріалів. • Інтернет-магазин перераховує покупцеві вартість товару на рахунок протягом 7 робочих днів після отримання та підтвердження збереження належної якості і товарного вигляду товару. • Товар на обмін відправляється протягом 1-2 робочих днів після отримання повернення. Процедура повернення: Для реалізації права на повернення/обмін товару Покупець має надіслати повідомлення на електронну пошту aksgroup2009@ukr.net про намір повернути товар із зазначенням: - прізвище, ім`я, по-батькові; - номер телефону, вказаний в замовленні; - дата придбання товару; - номер замовлення (за наявності); - найменування товару; - причини повернення товару; - чи планується обмін товару на інший або повернення грошових коштів. Ми надамо Вам детальні інструкції щодо процесу повернення або обміну товару. Зробимо все можливе, щоб вирішити питання якомога швидше і ефективніше. Оформлюючи замовлення в нашому магазині через кошик чи в телефонному режимі, покупець тим самим за замовчуванням підтверджує, що він ознайомлений та погоджується на перераховані вище умови гарантії та повернення. З повагою, інтернет магазин AKS-GROUP
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.